اخبار

این آدم‌ها با خودشان لبخند می‌آورند

این آدم‌ها با خودشان لبخند می‌آورند

 

شهر به شهر می‌گردند و لبخند هدیه می‌دهند، لبخند به همه آنهایی که عمری به خاطر یک شکاف کوچک روی لب، خنده فراموششان شده بود. دستان معجزه گرشان روی لب‌های شکافته مردمان این سرزمین مرهم می‌گذارد و گل لبخند می‌کارد.تیم جراحی خیریه جراحان پلاستیک مناطق محروم حالا قرار است در بیست و ششمین سفر خود از سوی موسسه ملی "مرهم" روزهای 20 تا 24 آبان ماه دوباره به کرمانشاه بیایند.


مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر مجدد تیم خیریه جراحان پلاستیک به استان کرمانشاه، گفت: این تیم در سفر قبلی خود به استان حدود 600 ویزیت انجام داده و 154 بیمار را بصورت رایگان جراحی کردند.
وی افزود: با توجه به برکات بسیار این سفر، مجددا این تیم 20 تا 24 آبان ماه امسال به کرمانشاه سفر می‌کند و تمام بیمارانی را که دچار ناهنجاری های کام و لب از جمله شکاف کام هستند را مداوا و جراحی می‌کنند.
محمدی تصریح کرد: تمام موارد مربوط به ویزیت، عمل جراحی و اسکان برای مراجعان در محل بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه بصورت رایگان انجام خواهد شد.
این مسئول یادآور شد: علاوه بر بیماران استان کرمانشاه، بیماران استان‌های همجوار هم می‌توانند برای بهره‌مندی از این سفر بابرکت اقدام کنند.
وی افزود: افراد می‌توانند برای ثبت نام ویزیت و نوبت دهی به پایگاه اینترنتی موسسه ملی مرهم به آدرس www.marhamportal.ir مراجعه و یا بصورت حضوری طی روزهای 20 تا 24 آبان به بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در سفر دوم این تیم به استان، 60 نفر شامل جراحان پلاستیک، پزشکان بیهوشی، پرستاران، کارشناسان اتاق عمل، بیهوشی و گفتار درمانی حضور دارند.
۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۳۵
 
 
۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۱۳
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید