اخبار

جلسه مشترک با مدیران ستادی معاونت درمان با موضوع برنامه عملکردی سال 1402

جلسه مشترک با مدیران ستادی معاونت درمان با موضوع برنامه عملکردی سال 1402
برنامه عملکردی معاونت درمان برای سال 1402 بازنگری می شود.
- دکتر صوفیوند در جلسه مشترک با مدیران ستادی معاونت درمان با موضوع برنامه عملکردی سال 1402 بیان داشت :
- - یکی از مهم ترین نکات اساسی در ارائه خدمات داشتن برنامه ریزی دقیق با ابزارهای اجرایی مناسب می باشد . خوشبختانه در سال های اخیر وجود برنامه عملیاتی باعث ایجاد چارچوب منظمی در انجام فرآیند های مرتبط با حوزه درمان شده است که نتایج حاصله در سالیان اخیر نشان دهنده این موضوع می باشد. از آنجایی که برنامه عملیاتی یک برنامه حاکمیتی بوده که به صورت آبشاری از بالا به پایین توسط وزارت متبوع تدوین و ابلاغ می گردد ، در برخی از موارد مشاهده شده که این برنامه کلیه نیاز های اجرایی را در این حوزه پوشش نمی دهد . لذا داشتن یک برنامه عملکردی اختصاصی که با توجه به نیازهای معاونت تدوین شده باشد می تواند پوشش کاملتری را ایجاد نماید.
- در این جلسه دکتر باقرزاده مدیر درمان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی عملکردی سالیانه و تعیین چشم انداز سالیانه بیان داشت :
- این نوع برنامه ریزی و تدوین برنامه عملکردی اختصاصی می تواند نقش موثری در دستیابی به اهداف شاخصهای ابلاغی وزارت بهداشت داشته باشد . لذا از تمام همکاران در حوزه معاونت درمان می خواهیم که حداکثر خود را جهت تدوین یک برنامه عملکردی جامع صرف کرده که بتوانیم همواره خدمات با کیفیتی به مشتریان ارائه دهیم. در ادامه این جلسه مهندس کرمی متین ، مدیر پایش برنامه عملیاتی معاونت درمان ضمن ارائه گزارشی در خصوص برنامه عملیاتی سالیانه دانشگاه و معاونت درمان بیان داشت :
- با توجه به اینکه 21 درصد از وزن کلی برنامه عملیاتی دانشگاه در حوزه معاونت درمان انجام می شود ضرورت دارد توجه بیشتری به این حوزه از طرف بخشهای بالا دستی به همکاران اجرایی این برنامه صورت گیرد. وی همچنین در خصوص برنامه عملکردی معاونت درمان اضافه کرد : به منظور ایجاد وحدت رویه در تدوین برنامه عملیاتی یک قالب استاندارد به همکاران ارائه خواهد شد ، که کلیه برنامه های عملکردی در قالب و چارچوب ارائه شده تدوین گردد.
- در ادمه این جلسه مدیران واحد ها به ارائه پیشنهادات در این مورد پرداخته و مقرر گردید جلسات جداگانه با هر کدام از واحد ها بصورت اختصاصی طی یک جدول زمان بندی انجام گیرد.
۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید