اخبار

کمیته تخصصی درمان و مراقبت قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد

کمیته تخصصی درمان و مراقبت قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد

کمیته تخصصی درمان و مراقبت قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد
چهارمین جلسه کمیته تخصصی درمان و مراقبت قرارگاه جوانی جمعیت با حضور نمایندگان سازمان های عضو این کمیته به میزبانی معاونت درمان دانشگاه برگزار گردید.
جلوگیری از انجام سقط های غیر درمانی و تلاش جهت بهبود شرایط سلامتی و ارائه خدمات درمانی به مادرانی که قصد سقط جنین دارند از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
بررسی و بومی سازی اقدامات و برنامه های انجام شده در دانشگاهها و استان های دیگر در راستای ترویج فرهنگ فرزند آوری و فرزند پروری ، بهبود شرایط تشخیصی و درمانی مادران باردار در این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دکتر باقرزاده مدیر درمان در این کمیته بیان داشت : با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه به مقوله جوانی جمعیت و فرزند آوری ، تلاش می کنیم با همکاری های بین بخشی موجود اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم.
دکتر رضا منصوری ، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت بالای دستور مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت آمادگی این سازمان را جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان دانشگاه در راستای اجرای برنامه جوانی جمعیت با اجرای برنامه های فرهنگ سازی و ترویج این مقوله مهم ، اعلام کرد.
در ادامه این جلسه راهکارهای اجرایی پیشنهادی توسط نمایندگان معاونت های غدا و دارو ، مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان ، دفتر مامایی و انجمن مامایی استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و مقرر گردید جهت اجرای هر چه بهتر سیاستهای قرارگاه جوانی جمعیت جلسات کمیته با فاصله کمتری برگزار گردد.

 

 

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید