اخبار

بهرام ملکی ملکی جان بخش شد

بهرام ملکی ملکی جان بخش شد

بهرام ملکی ملکی جان بخش شد
مرحوم بهرام ملکی که در اثر خون ریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود ، با رضایت خوانواده ایشان باعث نجات جان 3 بیمار نیازمند گردید.
-دکتر بهنام روندی ، مدیر اداره پیوند دانشگاه در مصاحبه با روابط عمومی معاونت درمان بیان داشت : بیمار آقای بهرام ملکی در روز 21 بهمن ماه دچار خونریزی مغزی ( ICH) شده که به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال پیدا می کند . در این مرکز کلیه اقدامات درمانی مورد نیاز جهت ایشان انجام شده که متاسفانه نتیجه بخش نبوده و بیمار در روز 23 بهمن ماه دچار مرگ مغزی گردید. پس از اعلام مرگ مغزی به خانواده ملکی ، این خانواده بلافاصله رضایت خود را با اهدای عضو نمودند و نجات بخش جان 3 بیمار نیازمند گردیدند. پس از اعلام رضایت خانواده بیمار جهت انجام عمل جراحی برداشت و پیوند اعضا ء به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شده و پیوند به 3 بیمار نیازمند انجام شد .
بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خانواده مرحوم بهرام ملکی ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از خوانواده ایشان برای انجام این کار خداپسندانه اعلام داشته و از خداوند متعال بر آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان نیکو کار ایشان صبر جمیل خواستاریم .

 

 

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید