اخبار

صدور مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل در شش بیمارستان استان کرمانشاه

صدور مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل در شش بیمارستان استان کرمانشاه

صدور مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل در شش بیمارستان استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: شش بیمارستان در استان موفق به کسب مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده ، مراکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)، امام علی (ع)، امام خمینی(ره) و بیمارستان های بیستون ، حکیم و امام حسین(ع) موفق به اخذ گواهینامه دو ساله پذیرش بیماران بین الملل از اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت شدند

 

 وی ابراز امیدواری کرد: با استمرار در ارائه خدمات درمانی با کیفیت بتوانیم گامی موثر در راستای توسعه استان برداریم

 

رئیس دانشگاه اظهار داشت: برای ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی باید گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی(IPD) مراکز درمانی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مراکز درمانی متقاضی ارائه شود.

 

به گفته وی کارشناسان حوزه معاونت درمان برای بازدید به مراکز تشخیصی، درمانی و مراقبتی متقاضی گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی مراجعه می کنند و مرکز درمانی را از نظر ضوابط و استانداردهای معین مورد ارزیابی قرار می دهند.

 

دکتر محمدی افزود: بیمارستان ها پس از تایید کارشناسان مربوطه واخذ گواهینامه پذیرش بیمار بین المللی(IPD) قادر به ارائه خدمات به گردشگران سلامت هستند.

 

رئیس دانشگاه در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های معاونت درمان، کارشناسان IPD مراکز و این معاونت جهت ارائه خدمات به بیماران بین‌المللی ،کسب این دستاورد را در استان به خانواده بزرگ علوم پزشکی و مردم استان تبریک گفت.


4
3
2

 

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید